Sretan rođendan sveti oče Benedikte






Na dan kada papa u miru, Benedikt XVI., slavi svoj 89. rođendan odlučili smo započeti sa radom na ovom blogu koji za cilj ima promicanje teološkog nauka ovog velikog diva katoličke teologije.

Papa Benedikt rođen je na Veliku subotu 16. travnja 1927. godine od roditelja Josepha i Marije Ratzinger. Na krštenju koje je slavljeno samo nekoliko sati nakon njegovog rođenja nadjenuli su mu ime Joseph.

Papa Benedikt svoje rođenje opisuje sljedećim riječima:

"Rođen sam na Veliku subotu, 16.travnja 1927., u Marktlu na Innu. U obitelji se uvijek držalo značajnim da je dan mojega rođenja bio zadnji dan Velikoga tjedna i predvečerje Uskrsa jer s time je bilo povezano to što sam bio kršten vodom upravo posvećnoj u "uskrsnoj noći", koja je u ono vrijeme slavljena prijepodne: biti prvi krštenik koji je poliven novom vodom držalo se značajnim znakom. Uvijek me ispunjavalo zahvalnošću to što je moj život od sama početka na ovaj način bio uronjen u uskrsnu tajnu jer to je mogao biti samo znak blagoslova. Dakako, nije bila uskrsna nedjelja nego upravo Velika subota. Međutim, što više razmišljam, sve mi se više čini da je to primjerenije biti našega ljudskoga života koji još čeka Uskrs, koji još nije moguć u punom svjetlu, ali s pouzdanjem idemo prema njemu." (Moj život)
"Brat i sestra pripovijedali su mi da je bilo puno snijega i da je bilo vrlo hladno iako je bio 16. travnja. Ali u Bavarskoj to ništa nije neobično." (Sol zemlje).

Zahvalni Gospodinu za dar života našeg pape Benedikta preporučujemo ga Gospodinu da ga ohrabri u njegovim nastojanjima da kroz molitvu, u povučenosti klauzure, još dugo može služiti svetoj Crkvi koju toliko ljubi.


Ad multos annos!

Primjedbe

  1. Radujem se budućem radu bloga. Dobrodošli! :)
    A Benediktu sretan rođendan, ad multos annos!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi