Šesta obljetnica odreknuća pape Benedikta



Peter Seewald: Kada ste potom odletjeli u helikopteru, i to je na neki način pripadalo čitavoj toj dramaturgiji, barem gledajući izvana. Moglo bi se reći: još nikada neki živući papa nije uzašao na nebo...
(papa se smije).

Peter Seewald: Što vam je prolazilo kroz glavu?
To me je veoma dirnulo. Srdačnost oproštaja i da su suradnici(glas postaje hrapav) plakali. A nad kućom Pastor Bonus bio je veliki natpis: "Bog neka te nagradi", a onda i rimska zvona(Papa plače) to me je veoma dirnulo. U svakom slučaju, dok je helikopter lebdio u zraku i dok sam slušao kako zvone rimska zvona. znao sam da smijem zahvaliti i da je moj temeljni stav zahvlanost.
Iz knjige: Posljednji razgovori, st:55
"nova zvijezda na nebu teologa... teološki tinejdžer... teološki Mozart ...jedan od posljednjih predstavnika njemačkoga genija...odvažni mislilac... Božji filozof... oklopni kardinal... papa teolog.."

Primjedbe

Popularni postovi