Slavlje liturgije prema istoku


"Okretanje svećenika prema narodu stvara od zajednice zatvoreni krug. Ta zajednica nije više otvorena ni prema naprijed ni prema gore, nego se zatvara u samu sebe. 
Zajedničko okretanje prema istoku nije značilo slavljenje euharistije "prema zidu", nije značilo ni to da "svećenik okreće leđa narodu". Nikada nije predsjedavajući za stolom sjedio nasuprot drugima. Nigdje se u kršćanskoj antici nije mogla roditi misao da je predsjedavajući za stolom morao zauzeti svoje mjesto versus populum - prema narodu. Zajednički karakter naglašen je upravo suprotnim - činjenicom da su se svi sudionici nalazi s iste strane stola. 
Čak i onda kad položaj crkve nije dozvoljavao svećeniku da moli prema istoku, nije se samo on okretao nego i cijela sabrana zajednica s njime. 
Stoga bi ponovno trebalo, gdje god je to moguće, bezuvjetno prihvatiti apostolsku predaju usmjeravanja prema istoku.
Zaista apsurdnim besmislicama posljednjih desetljeća pribrajam i to što se križ stavlja na stranu, da bi se oslobodio pogled prema svećeniku. Kome to smeta križ za euharistijskoga slavlja. 
Je li svećenik važniji od Gospodina? Tu bi zabludu trebalo, što je moguće prije ispraviti. Gospodin je odnosna i žarošna točka. On je izlazeće Sunce povijesti."


(J. Ratzinger - Duh liturgije)


Primjedbe

  1. zdravo prijatelju, bila sam povrijeđena i slomljena kada se prije sedam mjeseci dogodio veliki problem između mene i mog muža u mom braku. toliko strašno da je iznio slučaj na sudu radi razvoda. rekao je da nikad više ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo moljakanja, ali bezuspješno. I potvrdio je da je donio odluku i da me više nikada ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da jedinog načina da vratim muža je da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno radio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR apata. Sljedećeg sam jutra poslala e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a bacač uroka me uvjeravao da ću vratiti muža sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikada nisam vjerovao, pa je on razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povećanja, pa me sljedeća dva dana, začudo, nazvao suprug koji me nije nazvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se vratio isti dan, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju grešku i bol koju je nanio meni i mojoj djeci. Onda je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača čarolija. Dakle, savjetovat ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr. Apata na e-mail: drapata4@gmail.com ili ga kontaktirajte na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav prijatelji, drago mi je što mogu podijeliti svoje iskustvo s dr. Ajayijem, prolazila sam kroz teške trenutke u vezi jer je moj godinu dana mlađi zaručnik iznenada rekao da bismo trebali otkazati vjenčanje, da on više nije zainteresiran za mene, ja bila zbunjena i tražila pomoć, tako sam upoznala dr. Ajayija na internetu koji je napravio ljubavnu čaroliju i moj zaručnik je kleknuo da se ispriča i zahvaljujući dr. Ajayiju, sretno smo u braku. Kontaktirajte Dr. Ajayi Whatsapp: +2347084887094 nećete požaliti.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi